Synchroniseren van agenda en contactpersonen in Outlook (E-mail Starter / Plus / Pro)

Geschatte leestijd: 1 minuut

In dit artikel beschrijven wij hoe u uw agenda en contacten kunt synchroniseren in Outlook.

Agenda

Stap 1) Ga naar uhost.email en log in met de gebruiker waarvan de agenda gesynchroniseerd moet worden.

Stap 2) Ga in de taakbalk bovenin naar agenda.

Stap 3) Klik op de 3 puntjes onder de taakbalk en klik op “Toevoegen aan Outlook”.

Stap 4) Kies een Outlook weergavenaam. Klik op OK.

Stap 5) Er komt een popup scherm naar voren. Kies hier voor “Outlook 2016 openen”.

Stap 6) Outlook wordt nu geopend. Er verschijnt een popup om een SharePoint agenda te verbinden. Klik hier op “Ja”.

De agenda is nu gekoppeld en wordt automatisch gesynchroniseerd.

Contactpersonen

Stap 1) Ga naar uhost.email en log in met de gebruiker waarvan de contactpersonen gesynchroniseerd moeten worden.

Stap 2) Ga in de taakbalk bovenin naar contactpersonen.

Stap 3) Klik op de 3 puntjes onder de taakbalk en klik op “Toevoegen aan Outlook”.

Stap 4) Kies een Outlook weergavenaam. Klik op opslaan.

Stap 5) Er komt een popup scherm naar voren. Kies hier voor “Outlook 2016 openen”.

Stap 6) Outlook wordt nu geopend. Er verschijnt een popup om een SharePoint lijst met contactpersonen te verbinden. Klik hier op “Ja”.

De lijst met contactpersonen is nu gekoppeld en wordt automatisch gesynchroniseerd.

Is dit artikel behulpzaam?
Nee 0
Weergaven: 675