Managed dedicated server - Wij beheren uw server

Bij een managed dedicated server nemen wij het beheer van uw dedicated server uit uw handen zodat u zich kunt richten op uw core business en geen omkijken meer heeft naar het functioneren van uw server. Nadat we uw server hebben geconfigureerd voor een managed support contract houden we de conditie van uw server pro-actief in de gaten en voeren we regelmatig software updates uit op uw server. Op deze manier zorgen wij ervoor dat uw server optimaal beveiligd en bereikbaar is en blijft. Tevens kunt u terecht bij onze professionals met al uw vragen. Bovendien garanderen wij, afhankelijk van de gekozen SLA, dat wij minstens binnen 6 uur reageren. Ook buiten kantooruren kunt u bij ons terecht zij het alleen voor storingsmeldingen.

Linux Server
Management
Bronze

€ 50,00 per maand
  • Firewall setup
  • Hardening
  • Pro-actief monitoring
  • Updates
  • Bronze SLA

Linux Server
Management
Silver

€ 80,00 per maand
  • Firewall setup
  • Hardening
  • Pro-actief monitoring
  • Updates
  • Silver SLA

Linux Server
Management
Gold

€ 100,00 per maand
  • Firewall setup
  • Hardening
  • Pro-actief monitoring
  • Updates
  • Gold SLA

SLA en responstijden

 Bronze SLASilver SLAGold SLA
Responstijd tickets tijdens kantooruren6 uur4 uur2 uur
Responstijd telefonische storingsmeldingen buiten kantooruren8 uur6 uur4 uur
Aantal minuten per maand aan werkzaamheden inbegrepen30 minuten30 minuten30 minuten
Korting op uurtarieven20%20%25%

Uurtarieven

Uurtarieven voor werkzaamheden die buiten de Support SLA, server admin en updates vallen:

Uurtarief tijdens kantooruren€ 75,00 per uur
Uurtarief buiten kantooruren op werkdagen€ 125,00 per uur
Uurtarief op zaterdagen, zondagen en feestdagen€ 150,00 per uur

Scroll Up